Chodzi glownie o DOS - pomocy???
Adas
2004-10-19 19:49:05 UTC
Witam h4k13r'ow :).

Nie wiem czy trafi³em na dobra grupe ale rowniez nie wiem jakiej szukac

Mam maly problem musze skopiowac dane z programu X uruchomianego w trybie
dosowym pod windowsa. Problem tkwi w tym ze ów danych (wartosci liczbowe)
nie da sie zapisac a mozna je praktycznie przegladac tylko pod tym
programem.

Moze ktos z was ma jakies pomysly ewentualenie wie na jaka grupe mam sie
udac z tym pytaniem

Adasios :)
WoJtEq
2004-10-19 23:35:03 UTC
Nie wiem czy trafiłem na dobra grupe ale rowniez nie wiem jakiej szukac
Najlepiej szukać na grupie dotyczącej Windowsa którego używasz.
[...]
Czyli dane przy każdym uruchomieniu sa tworzone na nowo?
Moze ktos z was ma jakies pomysly ewentualenie wie na jaka grupe mam sie
udac z tym pytaniem
Klikasz prawym przyciskiem myszy na belkę okna ms-dos i z menu wybierasz
Oznacz (win9x) lub Edycja>Onzacz (winnt).
--
Wojtek 'WoJtEq' Szymak rot13.fmlznx%serr.cy gg:111001101100000100010
Jeśli wydaje ci się, że wiesz wszystko - masz rację, wydaje ci się.
Tomasz Bukowski
2004-11-16 12:27:44 UTC
a tak btw: jesli nie zapisane to te dane sa z kosmosu ?
a jesli nie to szukaj pliku ...
jestli tak to zrob printskrina :]

+--------
| KeiDii
Post by Adas
Witam h4k13r'ow :).
Nie wiem czy trafi=B3em na dobra grupe ale rowniez nie wiem jakiej szukac
Mam maly problem musze skopiowac dane z programu X uruchomianego w trybie
dosowym pod windowsa. Problem tkwi w tym ze =F3w danych (wartosci liczbow=
e)